تبلیغات
رژیم غذایی و تغذیه و مطالب بهداشتی آرایشی - فشارخون
فشارخون | عمومي ,

برای گرفتن فشار خون باید حتما ابتدا ۵ دقیقه حالت استراحت ونشسته داشته باشید سپس فشار خون رو اندازه بگیریند ( قبل ازاندازه گیری نباید فعالیتی  داشت) ،
در موقع اندازه گیری دست شما در سطح قلب شما قرار گیرد (هم سطح باشند) . بعد اندازه بگیرید.


برای جلوگیری از فشار خون :

بیشتر از ۱ قاشق چایخوری در روز نباید نمك مصرف كنید
كره ، پنیر ، بستنی ، شیرینی ،كیك ، خامه اصلا مصرف نكنید
چنانچه از روغن استفاده می كنید روغن زیتون یا  روغن كانولا  استفاده كنید بهتر است تا جای ممكن روغن استفاده نكنید زیرا هر روغنی مقداری كالری دارد وهرچه كمتر مصرف شود  بهتر است
 به هیج عنوان نباید ناراحت یا عصبانی بشوید. سن ، ژنتیك ، استرس، مصرف ا لكل،سیگار باعث بالا رفتن فشارخون است ..
تا جای ممكن غذاهای كبابی كه سالم تر و بدون روغن است بخورید ، یادر صورت اینكه پختن تو فر میسر است بپزید…


ورزش روزانه (حتی در باغچة خودگلكاری كنید)، وزن خود را كنترل كنید، رژیم غذایی سالم ، باعث میشود فشار خون شما به حالت نرمال برسد.

ترجمه ندا ژیان دربندی

منبع سایت هتلداری

hoteldari.net


نوشته شده توسط حسام در دوشنبه 12 آذر 1386 و ساعت 11:12 ق.ظ
نوشته های پیشین
+ نظر یادتون نره+ + تغذیه در سلامت نیوز+ مرگ ومیر سالیانه ناشی از مصرف سیگار در کشور معادل تلفات ناشی از زلزله بم است+ عفونت های سیستم ادراری و کلیه ها در کودکان+ پیرچشمی+ درمان به موقع میگرن را جدی بگیرید!+ ژنتیك واسترس‌های محیطی ازعوامل تشدیدكننده بیماری روماتیسم مفصلی است+ مصرف پسته سبب آرامش قلب و اعصاب می‌شود+ + فشارخون + چگونه بر خستگی راه فائق آییم؟+ سونا و خواص آن+ +

صفحات: